reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matej Gadomsky

Matej Gadomsky

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blizenec, ktory prilis duma nad zakladnymi otazkami miesto toho aby si uzival zivota. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vítanie čínskeho prezidenta na Župnom námestí

Matej Gadomsky

Vítanie čínskeho prezidenta na Župnom námestí

Príchod čínskeho prezidenta mi akosi ušiel vo víre iných udalostí. Zábery zo štvrtkovej demonštrácie pred prezidentským palácom ma však natoľko šokovali, že som sa rozhodol ísť sa na to pozrieť osobne. Neschopnosť, či "nesprávna schopnosť", našej polície ma až tak neprekvapovala, zo záberov som mal pocit, že boli tiež zaskočení aktivitou a agresivitou prívržencov čínskeho prezidenta. Situácia bola ideálna, lietadlo na romantický výlet do Ríma letelo až o 12:40 a tak som sa o pol desiatej priblížil k Župnému námestiu. Skoro žiadni ľudia, hŕstka čínskych mládežníkov postávajúcich pri ústi korza. Zábrany kopírovali električkovú trať, chodníkom som sa dostal ku knižnici ale náznaky demonštrácie nikde. Hmm... to bude asi nuda, policajti taktiež boli skúpi na slovo. Oprel som sa o múr oproti vhodu do bývalej NR a začítal sa do SMEčka, keď tu zrazu prejde okolo zo päť vyoblekovaných číňanov. Pousmejú sa, snžia sa aspoň hlavou pozdraviť ale keďže práve čítam o včerajšom násilí tak na pozdrav odvrčím a tým vzbudím ich pozornosť. S úsmevom sa pristavia a jeden sa lámanou slovenčinou milo pýta, či viem čo je Falung Gong.

  • 22. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Červený Anjel

Matej Gadomsky

Červený Anjel

Najvyšší čas ísť spat, zajtra ráno idem darovať krv. Aj keď vlastne ani neviem prečo to robím - nikdy som ja sám cudziu krv nepotreboval, nebol som vážne zranený, k nemocniciam pociťujem skôr rešpekt ako lásku a ani viera ma neučila pomáhať blížnemu svojmu. Niečo vnútri mi však hovorí že je to správne, že ja za tým niečo viac ako spôsob akým to začalo.

  • 23. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 253x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu